Maatwerk

Maatwerk bestaat, omdat de behoeftes van mensen en ondernemingen verschillen. Als bedrijf ben je altijd op zoek naar het beste voor jou en je klanten. Je wilt de beste zijn, zodat je klanten alleen met jou zaken willen doen. Maar hoe zorg je dat jij de beste wordt? Door marketing maatwerk natuurlijk!

Thinking outside the box

Mijn stelling is dat maatwerk nooit een traditionele oplossing mag zijn. Elk bedrijf is anders en daarom moet ook elke oplossing anders zijn. Door in het nu te denken, zorg ik ervoor dat elke klant iets anders krijgt. Om deze originaliteit te creëren, maak ik gebruik van een netwerk van professionals. Geen marketing probleem is te groot om door mij en mijn netwerk opgelost te worden. Ik zorg ervoor dat mijn opdrachtgevers in contact worden gebracht met de juiste vakmensen. Websitebouwers, fotografen, tekstschrijvers, marketeers, communicatie experts, designers, noem het maar op. Omdat er zoveel professionals in mijn netwerk zitten, kan ik altijd kwalitatief goed maatwerk bieden. De truc zit in het outside-the-box denken. Een designer kijkt anders tegen het bouwen van een website dan ik als marketeer. Eén ding hebben ik en alle leden uit mijn netwerk gemeen. Het beste resultaat willen bieden voor de klant. Dat is de reden dat wij voor onszelf zijn begonnen. Wij hebben een jonge frisse kijk op de wereld en willen die niet voor onszelf houden. Door de krachten te bundelen staan we sterk zonder in te hoeven leveren op kennis. Daarnaast zullen wij nooit ten prooi vallen aan bureaucratie en vast komen zitten in een traditionele denkvorm.

Behoeftes

Dus, hoe breng ik dit voor mijn opdrachtgevers in de praktijk? Maatwerk begint bij de vraag wat de belangrijkste behoeftes van je klanten zijn. Vervolgens kijk ik hoe mijn opdrachtgever daar het beste op kan inspelen met zijn unieke aanbod. Het is daarom belangrijk om te weten waar je als onderneming voor staat. Deze visie breng je naar buiten. Hierdoor ben je niet alleen bezig met je producten en diensten, maar ook met hoe de klant jou ziet.

Pakket op maat

Geen gekke poespas. Mijn doel is altijd om door middel van een passend pakket een onderneming te helpen aan de omzet en publiciteit die ze verdient. Maatwerk staat bij SAMBAL Marketing hoog in het vaandel. En dat heeft een goede reden. Ik ga altijd uitgebreid in gesprek met mijn opdrachtgevers. Ik wil achterhalen wat de behoeftes zijn van zowel het bedrijf als de klanten. Zodra ik dit weet ga ik aan de slag. Voordat ik rond de tafel ga zitten, ga ik op zoek naar alles wat online te vinden is over mijn opdrachtgever. Je moet immers van te voren je huiswerk doen. Online kun je veel vinden: activiteiten op social media, informatie en design van de website en de inhoud van deze mediums. Door te kijken naar wat online al aanwezig is en wat hier aan toegevoegd kan worden, krijgt elke klant een pakket op maat.

Resultaat

Na veel onderzoek, ideeën bedenken en overleggen, heb ik een strategie. Deze ga ik vervolgens uitvoeren met mijn netwerk. Tijdens de uitvoering is het belangrijk om persoonlijk contact te onderhouden. Ik en mijn partners zijn bezig om de looks van een bedrijf te veranderen. Door goede communicatie tussen mijn connecties, de opdrachtgever en mijzelf zorg ik ervoor dat de kwaliteit wordt gewaarborgd. Het doel blijft om door maatwerk te zorgen dat de opdrachtgever de omzet en publiciteit krijgt die hij verdient. Een resultaat waar we allebei enthousiast van worden.
Maatwerk
Interesse?
Neem gerust contact op!

Contact