Thinking outside the box
Mijn stelling is dat maatwerk nooit een traditionele oplossing mag zijn. Elk bedrijf is anders en daarom moet ook elke oplossing anders zijn. Door in het nu te denken, zorg ik ervoor dat elke klant iets anders krijgt. Om deze originaliteit te creëren, maak ik gebruik van een netwerk van professionals. Geen marketing probleem is te groot om door mij en mijn netwerk opgelost te worden. Ik zorg ervoor dat mijn opdrachtgevers in contact worden gebracht met de juiste vakmensen. Websitebouwers, fotografen, tekstschrijvers, marketeers, communicatie experts, designers, noem het maar op.
Omdat er zoveel professionals in mijn netwerk zitten, kan ik altijd kwalitatief goed maatwerk bieden. De truc zit in het outside-the-box denken. Een designer kijkt anders tegen het bouwen van een website dan ik als marketeer. Eén ding hebben ik en alle leden uit mijn netwerk gemeen. Het beste resultaat willen bieden voor de klant. Dat is de reden dat wij voor onszelf zijn begonnen. Wij hebben een jonge frisse kijk op de wereld en willen die niet voor onszelf houden. Door de krachten te bundelen staan we sterk zonder in te hoeven leveren op kennis. Daarnaast zullen wij nooit ten prooi vallen aan bureaucratie en vast komen zitten in een traditionele denkvorm.